اشتراک داده‌های اپراتورهای همراه با کسب‌وکارها

اشتراک داده‌های اپراتورهای همراه با کسب‌وکارها


گزارش سیاستی
حوزه سیاستی : حکمرانی عصر دیجیتال
سال نشر : مهر 1400



در حال حاضر، دنیای کسب‌وکار مخصوصا پلتفرم‌ها به ضرورت تجزیه و تحلیل داده های بزرگ پی برده است. چه بخواهید بفهمید چگونه برای مشتریان وفادار خود بازاریابی کنید و چه سعی کنید به مشتریان وفادار خود بیافزایید، داشتن داده ها و آمار قابل تأیید برای برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی به شما کمک می کند.

سال‌ها پیش، شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه متوجه شدند که داده‌های مکان خاص چقدر ارزشمند هستند. در هر زمان معین، آنها اطلاعات کافی در مورد مشتریان خود دارند تا مشخص کنند مردم ساعات بیداری خود را در کجا می گذرانند. هر جا که کار می کنید، زندگی می کنید، بازی می کنید و به طور موقت بازدید می کنید، از شبکه های تلفن همراه استفاده می کنید و داده های مربوط به حرکات و فعالیت های خود را مخابره می کنید. یک اپراتور می تواند این اطلاعات را به دست آورد، ذخیره کند و تجزیه و تحلیل کند تا یک پروفایل دقیق از شما ایجاد کند. این داده‌های ارزشمند و بعضا دقیق می‌تواند معدنی غنی از اطلاعاتی باشد که برای مقاصد تجاری استفاده شوند و ارزش افزوده برای کاربران ایجاد کند. داده های مکان یک کالا است و در آینده نزدیک خواهد بود. مهمتر از آن، این امری است که تقریباً هر سازمانی با آن تجارت و معامله می کند زیرا تجارت آینده توسط تجربیات دیجیتالی شخصی سازی شده و مؤثرتر شکل می گیرد.

برای دسترسی  به فایل این گزارش میتوانید از اینجا اقدام کنید.