اقتصاد سیاسی, اقتصاد سیاسی نهادهای انتصابی, برنامههای انجام شده, حوزه های تخصصی, محصولات, گزارش
مدیریت کسب مشروعیت اجتماعیتعریف مشروعیت، انواع مشروعیت، عوامل موثر بر مشروعیت و راهبردهای کسب، حفظ و بازسازی مشروعیت در بخش اول این گزارش به صورت اجمالی ارائه شدهاند. بخش دوم گزارش نیز به بررسی مشروعیت در رویکرد نهادگرایی جدید سازمانی پرداخته است. در این بخش ارتباط بین مشروعیت، خوشنامی[۱] و «شان و جایگاه»[۲] مورد بررسی قرار گرفته است.
با توجه به ملاحظات و تعهدات حرفهای اندیشکده در انتشار محصولات، در صورت تمایل جهت حضور در اندیشکده و مطالعه نسخه چاپشده گزارش با دفتر اندیشکده تماس حاصل فرمایید.
[۱] Reputation
[۲] Status