قاعده سوم: مرجع قدرت

قاعده سوم: مرجع قدرت


حکمرانی ارتباطات و رسانه



 به‌عنوان‌مثال، اگر فیزیوتراپ‌ها گواهی تحصیلی خود را بر روی دیوار نصب کنند، می‌توانند بیماران بیشتری را متقاعد کنند که تمرینات پیشنهادی را انجام دهند. بنابراین محققان معتقدند قبل از این‌که بخواهید بر دیگران تأثیری بگذارید، لازم است به دیگران سیگنال‌هایی بدهید که شما یک متخصص و یک مرجع قدرت معتبر و خبره هستید.

نوشتهٔ زهرا موسوی

منبع

?http://www.directcreative.com/influence-and-persuasion-the-rule-of-authority-liking-and-scarcity.html

?https://www.influenceatwork.com/