معرفی
این گروه از منظر حکمرانی تلاش می کند به بررسی مسائل سیاستی و طراحی و پیشنهاد سیاستهای متناسب در نظام رسانهای بپردازد.
گروه حکمرانی ارتباطات و رسانه تابهحال در حوزههای مختلف نظام رسانهای در سه سطح حکمرانی، سیاستگذاری و تنظیمگری به طراحی سیاستها در حلقههای مختلف زنجیرهی ارزش صنایع رسانهای و بهصورت کلی در میان بازیگران نظام حکمرانی رسانه، معماری تنظیمگران این حوزه، تدوین پیشنویس قوانین، مقررات و دستورالعملها برای نهادهای مختلف این حوزه پرداخته است و در ادامهی مسیر خود نیز تلاش بر گسترش آن خواهد داشت.
اقدامات:
طراحی نهاد تنظیم گر رسانه های صوتی تصویری
بازطراحی نظام حکمرانی صنایع فرهنگی و خلاق (سینما،موسیقی)
پروژه پژوهشی اصلاح و بازطراحی سازمان صداوسیما
طراحی چهارچوب تنظیم گری پلتفرم های دیجیتال