مطالعه تطبیقی تنظیم گری آموزش تجربه ی انگلستان

مطالعه تطبیقی تنظیم گری آموزش تجربه ی انگلستان


حکمرانی عصر دیجیتال , گزارش سیاستی
سال نشر : 1402/11/23



مقدمه
آموزش، از جمله مسائلی است که همواره حد و حدود مداخله دولت‌ها در آن، از جمله موضوعات مورد بحث در میان دولت‌مردان و محققان بوده است. از دخالت حداکثری دولت و ممنوعیت هرگونه آموزش غیردولتی گرفته تا عدم ورود دولت حتی در تعیین محتوای آموزشی، از نمونه‌های مختلف قابل ذکر است.
ادامه این گزارش را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.